Tuesday, January 19, 2010

coretan hati...

lama sungguh aku xmengupdatekan blog ini. entah mengapa tahun baru ini menyebabkan aku semakin malas untuk membuka blog. adakah virus malas aku semakin serius?????? hmmmm......... setakat ini aku masih menyesuaikan diri dengan subjek2 baru yang harus aku ambil. namun subjek yang paling mencabar buat aku setakat ini ialah subjek anatomi & fisiologi dengan PSV. selama ini aku tidak belajar PSV semasa sekolah menengah dan menyebabkan diri ini terasa bimbang bagaimana aku ingin menguasai subjek ini. bagi anatomi pula aku memang 'alah' dengan subjek yang berkaitan dengan bio. huhu2..... bagilah kekuatan kepada aku untuk mengharungi sem ini dengan sebaik-baiknya dan bagilah aku kekuatan, kesedaran dan rasa tanggungjawab untuk meningkat gred aku yang telah jatuh dengan merudum. aku berasa sangat2 sedih....

0 comments:

Post a Comment