Friday, November 27, 2009

semangat bercuti di rumah

walaupun cuti masih berbaki lebih kurang sebulan lagi, aku masih tertanya-tanya apakah aktiviti yg sesuai dibuat. nampak gayanya persoalan itu masih belum terjawab. hmmm..... antara aktiviti yg wajib aku lakukan semasa cuti ini adalh...... duduk kat umah tlg ape2 yg patut, pergi mjls/jamuan, tambahkn berat badan dll. nasib baik stkat ini terengganu smkin pulih dr banjir. teringat semasa waktu hujan lebat itu, terpaksa berbungkus dengan kain selimut/ sweater kerana kesejukan. cuti ini juga tidak aku lepaskan peluang utk bertemu dgn sahabat2 yg telah lama xberjumpa. miss u all !!!!!!! tidak lupa juga aktiviti yg aku wajib buat iaitu menghadap komputer setiap hari. nmpk gayanya power spek mate aku akn bertambah lagi la. huhu2.....

0 comments:

Post a Comment