Wednesday, September 9, 2009

lama menghilang

entah mengapa sekarang ini semakin susah nak mengupdate blog. time ade idea nak update internet plok xdapat. sekarang ni tgh sibuk dengan kerja kursus yang menanti masa untuk dihantar. alhamdulillah kenderaan untuk balik raya sudah diselesaikan. nasib baik ade apdi yang berusaha untuk mendapatkan bas free dari yayasan terengganu.jadi xpayoh la nak bimbang pasal tiket bas utk balik raya n balik maktab nanti. kerja kursus yg perlu dihantar selepas raya semakin bertambah.aduh pening kepala pabila memikirkannya. namun pasrah jelah sebab kite kan tgh blajo.... aku rase sekarang ni diri aku lain sangat. kenapa la jadi mcm 2???? huhu2....xsabonye nak balik umah tp lambat lagi n kerja masih berlambok.

0 comments:

Post a Comment