semester baru sudah bermula.... aku memulakan sem baru ini dengan menjadi ahli jawatankuasa mpp dengan menjadi ajk di asrama yang menyambut kedatangan kakak2 di asrama. pengalaman ini amat berharga buat aku kerana ini merupakan kali pertama aku menjadi ajk ini. selain daripada itu kelas kami telah melantik arham dan huda sebagai ketua kuliah dan penolong ketua kuliah. semoga kelas kita akan sukses selalu. love u all!!!
0 comments:
Post a Comment