apabila exam dah habis mestilah hati meronta-ronta untuk pulang ke rumah. mak ayah rindu kat kamu. xkisah walaupun orang kate aku ni anak manje. siape aku nak bermanja kecuali dengan mak & ayah.walaupun cuti kali ni 3 minggu sahaja aku rase cuti ni aku habiskan dengan menghadiri majlis perkahwinan je. huhu2... muka aku kalu xpegi mjlis kawin mmg xsah. nanti bising sedara mara aku klu aku xpegi. adakah aku akan bertambah berisi kerana asyik makan nasi minyak???same2lah kite menunggunye. hehe2... cuti nanti aku juga rancang nak habiskan mase dengan sepupu kesayangan aku. nanti dah susah nak masa dengan die. rindu kat ko. walaupun kite slalu bergaduh kite tetap bersama2. yelah kami cuma dipisahkan hanya beberapa bulan sahaja. tapi yang penting sebelum aku balik aku nak kluar g jalan2 sepuas2nya. kawan2 jom kite kluar beramai2 melepaskan rasa bosan sementara menunggu hari jumaat ni. walaupun aku rase gembira kerana dah cuti, namun aku tetap rase bimbang dengan keputusan exam. hope aku akan dapat result yang memuaskan. amin..... jom kawan2 kite balik kampung. balik cuti nanti jangan lupa bawak buah tangan ye!!! bersama2lah kite membuat jamuan di kelas nanti. insyaallah aku akan cuba membawa kerepok lekor 2.
0 comments:
Post a Comment